tisdag 8 juni 2010

På mitt skrivbord

I en liten glasskål från IKEA har jag ett par livräddare för att klara arbetsdagen. Tillsammans med en tub av favorit-handkrämen känner jag mig kittad. Dessutom är det ett ganska fint stilleben, då allt är antingen svartgrått eller rosa..

- MAC Fix+ spray för att pigga upp datortrött ansikte (i en gammal Dermalogica-flaska)
- Försvarets Hudsalva
- FACE Stockholm Lipgloss i Cyklamen, för att kunna piffa med innan eventuellt möte
- MAC mörklila Slimshine Pleasing
- Lush Lemony Flutter nagelbandskräm (i en depottad FACE Stockholm-ögonskuggsdosa..)

PS: Apropå Försvarets Hudsalva har jag läst att det kommit en ny variant med spf 30!

2 kommentarer:

  1. Då måste jag springa till Apoteket och se om jag kan hitta Försvarets med SPF! Himla bra att ha ju!

    SvaraRadera