tisdag 22 juni 2010

Jellies de Cacharel

När jag var på Grand Parfymeri senast såg jag dessa supersöta och smarta miniparfymer från Cacharel; Jellies. Det är märkets fem mest populära dofter som kanterats i karamellmönstrade rör om 20 ml. Perfekt för när man vill ha med sig sin doft i handväskan eller på en resa! Jag tar själv aldrig med mig någon doft när jag reser just för att flaskorna är så stora, tunga och ömtåliga.

199 kronor tycker jag är en rimlig prislapp (jag betalar hellre mer för en produkt jag faktiskt gör slut på, än mindre för en större flaska som aldrig tar slut), och skulle gärna ha Scarlett eller Noa – två lätta och feminina dofter.

5 kommentarer:

  1. Jag instämmer helt i din filosofi om vad man är villig att betala för. Minisar är det bästa =)

    SvaraRadera
  2. Yay, vilka fina! Jag gillar båda du nämner (fanns till och med en tid när jag knappt gick hemifrån utan en air av noa med mig)- men gillar även anis anis, som påminner mig om min mamma eftersom hon hade den ofta när jag var liten. <3

    SvaraRadera
  3. Kerstin: åh vad skönt att höra, jag tyckte nästan det lät lite knasigt när jag läste vad jag skrivit men så är det ju!

    El: TOTALLY mammadoft, ja! :O aaaaw <3 our moms would be the bestest of friends.

    SvaraRadera
  4. Mi: True story, vi måste hooka up dem! h5

    SvaraRadera
  5. Dessa är så söta, Scarlett är den ljuvligaste!

    SvaraRadera