torsdag 24 juni 2010

Greige och grönt?

Midsommar för mig kommer inte att bli ett vanligt firande, nope, jag är nämligen bjuden på bröllop! Mitt i centrala Göteborg kommer vännerna att gifta sig imorgon, och jag är taggad som få. Igår kväll provade jag klänningen, och målade tånaglarna i Chanel Particulière. Klänningen går i en mullvadsbeige färg, och skorna är samma gråbeige som förra året.

Eftersom naglar, kläder och smink kommer vara väldigt “färglöst” och nedtonat funderar jag på att dra till med ärtgröna Mavala-lacket på naglarna. Vad tror ni om det? Och, för att verkligen go bananas, kanske jag ska toppa det med OPI Mad As A Hatter? Stoppa mig nu, om ni tycker det låter gräsligt att komma till kyrkan med såna.. disconaglar.

7 kommentarer:

  1. Ärtgrönt utan disco röstar jag på. Hoppas det blir riktigt trevligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, samma här! Ärtgrönt utan disco! Lite färg!

    SvaraRadera
  3. Sofia & Basteth: tack för input! :D bara grönt känns mest Jag också, kanske blir det..

    SvaraRadera
  4. Ärtgrönt låter klockrent till din outfit!

    SvaraRadera
  5. Jag röstar också för ärtgrönt utan disco, det låter jättefint!

    SvaraRadera
  6. Jag tror med på ärtgrönt utan disco. Inte för kyrkans skull, men jag tror det vore snyggast.

    SvaraRadera
  7. Des, Kerstin & Emma P: det blev ärtgrönt utan disco, och det var en hit! :D

    SvaraRadera