söndag 13 juni 2010

En perfekt kombination

Självklart blev jag jätteglad när El berättade att jag skulle få det fina Cremesheen Glass “Richer, Lusher” efter pressvisningen hon var på – men vad jag inte visste då var att det skulle vara en fullträff att kombinera med mitt nyaste läppstift Dressmaker, Dressmaker!

Utan något läppstift under är glanset ganska ofärgat och neutralt, toppen för “osminkade” dagar. Cremesheen Glass är dessutom min favoritformula eftersom dom inte innehåller något skimmer eller glitter, så ni förstår ju att jag är i seventh heaven.

7 kommentarer:

  1. Haha, jag som trodde att Dressmaker, Dressmker och Fold and Tuck var den perfekta kombon. Tjii fick jag, får väl testa denna också :)

    SvaraRadera
  2. El: thanks honey!

    Des: visst eeeere!? :D

    Emla: det kan nog finnas många Perfekta Kombinationer :) om du redan hittat din är det ju perfa!

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt! Jag är väldigt korall-sugen just nu!

    SvaraRadera
  4. Kerstin: korall bara ropar på oss alla :D

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga färger too die for :D

    SvaraRadera