tisdag 1 juni 2010

Slow motion

När jag var inne på STUK i Göteborg förra helgen fick jag tillfälle att kika närmare på Slowmotions senaste grejer. Hittills har jag bara spanat online, och blev såklart ännu mer sugen när jag kände hur mjuka och schyssta kläderna var live. Det är ett ungt företag vars första kollektion släpptes 2009. Vad som tilltalar mig, förutom kläderna i sig, är tankarna bakom företaget. Fokus ligger på miljö, etik och en hållbar framtid. Yay!

Förutom klännings-tischan, sjalen och brallorna diggar jag trosorna med ugglemotiv.

3 kommentarer:

  1. Ser finfint ut! Byxorna kan få vandra hem till mig, upptäckte att mina mysisar har ett stort hål i baken... undrar hur länge jag gått med det? Som tur var har jag bara synts i dem ute i sandlådan och i tvättstugan. :)

    SvaraRadera
  2. sköna kläder att mysa i efter träningen :9

    SvaraRadera
  3. Kabuki: Sync! Hittade ett hål bak på mina här om dagen också :-o

    Darling: Precis...efterträningen häng är det bästa :)

    SvaraRadera