tisdag 23 februari 2010

Aquatic

När det kommer till nagellack brukar jag (som El) vara ganska konservativ: rött, rosa och korall är mina favoriter, och ibland bryter jag av med lite wild and crazy "nästansvart". Klarblått- och grönt är inte min melodi, men det betyder inte att jag inte tycker att färgerna på sommarens lack från Givenchy är fula! Nej då, dom är ursnygga men inget för mig helt enkelt.

Dessutom påminner dom mig om en av mina favoritfilmer, The Life Aquatic. Bara en sån sak gör dom värdiga att visas upp här på bloggen.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker också att de ser fina ut, men kommer inte att köpa. När jag är sugen spejsiga färger väljer jag billigt!

    SvaraRadera
  2. Precis, eller åtminstone mittimellan-klass, så som Essie (köpt i USA vill säga).. :)

    SvaraRadera
  3. Visst är de fina, men jag är fortfarande mest sugen på deras lila vårlack. DET däremot kanske faktiskt får åka hem till mig i London om någon månad. Dessa väcker dock inte mer habegär än att jag kan stå över dem.

    SvaraRadera
  4. Åh, det lila har jag nog misst :) Det är alltid kul att ha ett shopping-mål när man är ute och reser!

    SvaraRadera
  5. Ååh Life Aquatic är så bra! /S

    SvaraRadera