fredag 26 februari 2010

Depend #184

Efter långvarigt sökande hittade jag äntligen det lila lacket #184 från Depend, på ICA Maxi av alla ställen. Varför jag inte kunde hitta det på varken Åhléns, Kicks eller Lindex är en obesvarad fråga (som inte ens Depend själva verkar vilja svara på..).

Hur som helst, jag tycker att jag var lite duktig som faktiskt valde det mest förnuftiga alternativet och köpte lilla, billiga flaskan från Depend istället för att köpa varianten från Essie bara-för-att. Att färgen är helt spot on vad jag ville ha gör ju inte saken sämre heller (eller att det kostade minimala 22,50 kr)! #184 är ett pastelligt, lite dammigt, grålila krämlack. Färgen är klassisk samtidigt som den känns väldigt modern. Det här var första lacket jag provade från märket, och även om det var lite halvkletigt så gick det lätt att lacka med. Ett tjockt lager räckte för alla naglar utom tummen, som fick två lite tunnare.

3 kommentarer:

  1. Denna färgen har jag också haft i nästan fem dagar! Sjukt snygg! Den sitter som berget med depends mini över&underlack, men överlacket gör den tyvärr inte så glansig...

    SvaraRadera
  2. En given favorit, japp! :D

    SvaraRadera