söndag 7 februari 2010

Vårigt och rosa

Efter att Lipgloss Bitch skrivit ett inlägg om FACE Stockholms vårkollektion gick jag in på deras hemsida för att spana efter nyheterna. Det jag tycker är kul hos FACE är att dom ofta har små teman på hemsidan, och just nu är det Think Pink! Produkterna som presenteras i deras kollektioner är sällan nya, utan från det befintliga sortimentet. Att det endast är en idé som presenteras gillar jag, det känns ovant men bra att inte alltid överrösas med nya produkter som skapar shoppingbehov.

Just det här rosa temat skriker verkligen vår, och hur avlägset det än känns i evig snömodd längtar jag halvt ihjäl mig..

5 kommentarer:

  1. Det är något med FACE jag inte gillar, kan inte komma på vad egentilgen tror att det har att göra med att det är en aning tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Åh, tycker du det? Jag föredrar helt klart Face framför MUS till exempel, men det är ju inte mitt go-to märke. Däremot tycker jag om deras framtoning, det känns vackert, seriöst och klassiskt :)

    SvaraRadera
  3. Precis som EmLa82 är jag inte heller jätteförtjust i just FACE, men jag gillar absolut deras inspriationsteman. Jag känner alldeles tillräckligt köpsug efter en massa specialkollektioner som det är just nu =)

    SvaraRadera
  4. Själv är jag mycket mer för MUS än Face, men snyggateman har de juh. Längtar rosa just nu.. behöver känna lite vårvärme och blomdoft. NU börjar jag känna att det här med vinter kanske kan räcka snart..:)

    SvaraRadera
  5. Kerstin: nuff is enuff ibland, helt enkelt :)

    Basteth: vad lustigt att de flesta verkar tycka likadand om FACE, och att jag går mot strömmen ;) däremot verkar alla vara vårsugna nu!

    SvaraRadera