torsdag 18 februari 2010

Fina saker på posten

När man kommer hem helt slut och med en huvudvärk som inte går av för hackor, ja då blir man extra glad över att det ligger två små paket och väntar på en.

Det som väntade på mig igår var resultatet av ytterligare två byten på Pret-ty, bland annat med fina Rocketqueen. Av henne fick jag en ny foundation, och det andra bytet var på en Metallic Eye Shadow från Bobbi Brown. Dessa byten var exceptionellt bra då min foundation (Select Tint SPF 15) dels snart är slut, och dels inte går att köpa längre, samt att ögonskuggan Forest är ett grymt alternativ till en mörkgrön NARS som jag blev kär i när jag var i Madrid sist.

9 kommentarer:

  1. forest är en fantastisk skugga, du kommer älska den!

    SvaraRadera
  2. Det tror jag med :D Jag har faktiskt (såklart) på mig den idag! Ska se om jag kan få till ett rättvist foto..

    SvaraRadera
  3. Skuggan ser ju helt fantastisk ut! Är den inte lite lik Erkia F från Lancome?

    SvaraRadera
  4. Det är ljuset som luras i så fall, Erika är väl ganska ljus? Den här är mööörk, nästan svart! :D

    SvaraRadera
  5. Vilket bra byte! Skuggan ser fantastiskt fin ut.

    SvaraRadera
  6. Kajsa: ja-a, faktiskt ett av de bättre bytena jag gjort, med tanke på att jag annars varit "tvungen" att köpa dom själv :P

    Kerstin: japp, men jag är glad ändå! :)

    Sminkan: den är goooorgeous! <3

    SvaraRadera
  7. En sen kommentar, oops. Vilken tur att du gillade skuggan, anledningen till att jag inte gillade var just att den är så mörk.

    Jag blev också väldigt nöjd med vårt byte! :-)

    SvaraRadera