torsdag 11 februari 2010

Sugarbomb live

Fördelen med att agera personal shopper är att jag ju måste prova produkterna för att vara säker på att de är bra. Ehum, hur som helst så stod jag och fingrade på Sugarbombhos BenefitEl Corte Inglés i helgen när jag blev haffad av en sminktjej som undrade om jag ville prova. Självklart ville jag det! På en bas av Some Kind-A Gorgeous applicerades alltså Sugarbomb – det är så fint! Den finaste färgen med det finaste skimret, helt enkelt det perfekta rouget. Jag gillar också att det är multifunktionellt med sina fyra små trianglar i olika nyanser. Mi, jag tror du blir nöjd!

9 kommentarer:

  1. å den e så fin! ja funderar på att beställa den från asos eftersom dom har rabbattkod nu =)

    SvaraRadera
  2. Åh! Slurp! Personal shopper verk MYCKET bättre än ASOS, jag har väntat på mitt huuur länge som helst nu =(

    SvaraRadera
  3. Anonym: verkligen! man behöver inget annat rouge än sugarbomb faktiskt!

    Kerstin: men vad trist! det är bara att maila om du har ett personal shopper-uppdrag, det är bara kul! =)

    SvaraRadera
  4. Den ser ut att bli perfekt till våren!:)

    SvaraRadera
  5. Ja, den är verkligen asbra! Älskar Sugarbomb!

    SvaraRadera
  6. Känns helt rätt att jag beställde från ASOS!!! Bara så snygg.

    SvaraRadera
  7. Vad snällt! Just i Sugarbombfallet börjar jag dock med halvargt mejl till ASOS kundtjänst...

    SvaraRadera
  8. Sublim: det tror jag med! har du också en?

    Maria: hoppas paketet kommer snart!

    Katarina: kanske det finaste rouget jag sett. ändå kommer jag nog inte slå till för jag har redan 3-4 rouge, men helt klart något för framtiden!

    EmLa82: jag tror du kommer bli jättenöjd också. har du också fått vänta länge på ASOS-leveransen?

    Kerstin: jaa, vad irriterande! hoppas det kommer snart.

    SvaraRadera