onsdag 31 december 2008

Sephora Gothik

Till nyår har jag lackat med mitt nyaste lack, min julklapp från Ka! Jag har inte kunnat släppa tanken på asfaltsfärgade naglar efter att jag hittade Essie Over the top, och så visade det sig att Sephora hade ett snarlikt i sitt sortiment. Ka hittade det i Madrid, och jag älskar det! Det är precis den där svartgrå färgen jag var ute efter, och trots att det tillhör metallickollektionen så är det snarare grått skimmer i det svarta. Det var dessutom väldigt lättmålat och täcker bra, egenskaper som verkar vara standard för Sephoras mörkare lack. Nu ska jag bara få på lite överlack så att det håller extra länge, för det här vill jag ha kvar så länge jag kan på naglarna.

5 kommentarer:

  1. ah, ser ju helt perfekt ut! vad braaa! :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Du skulle nog gilla OPIs Baby It's "Coal" Outside också, den är precis så där gråsvart med massa skimmer i.

    SvaraRadera
  3. Des: det låter det verkligen som att jag skulle gilla! Tycker dock att OPI är så jävla stora.. :P Jag försöker hålla mig till minilack!

    SvaraRadera