måndag 1 december 2008

Rosalila med MAC och MUS

När jag inte vet hur eller med vad jag ska sminka mig med brukar det bli att jag tar något lila. Imorse fick jag dessutom börja om, efter en eyeliner-incident som resulterade i en något trashig look. Lila skuggor har jag en del av, men det är Satellite dreams som är favoriten.

- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Krämskugga bas Paint Pot Frost (Bare study), MAC
- Ögonskugga highlighter Pigment (Vanilla), MAC
- Ögonskugga ögonlock + nedre franskant
Eye shadow Veluxe Pearl (Satellite dreams), MAC
- Ögonskugga globlinje Eye Shadow Satin (Parfait amour), MAC
- Ögonskugga ögonlock Eye Shadow Velvet (Velvet lady), MAC
- Ögonskugga inre ögonlock Microshadow (Diana), Make Up Store
- Mascara Volume Effet Faux Cils (High density black), YSL

2 kommentarer:

  1. Kanonfint. Gillar verkligen färgen.

    SvaraRadera
  2. Åh tack :) Parfait amour är fin, den är en obestämbar blålila nyans..

    SvaraRadera