måndag 22 december 2008

Julspecial: klapp till mormor

Jag har tidigare berättat att min mormor med största sannolikhet är källan till mitt intresse för smink och hudvård. En gång i veckan promenerar hon över till min mamma och målar naglarna där, och nästan varje gång jag träffar henne berömmer hon mig för mina "blanka naglar" (trots att dom i själva verket inte alls är speciellt välmanikyrerade). I julklapp får därför min mormor ett superblankt överlack från Essie, att ha till det nagellack jag köpte till henne tidigare i år.

Tyvärr kom jag på den här klappen för sent för att kunna beställa från exempelvis Head2Toe, så det tog emot ganska mycket att betala överpris för flaskan på Åhléns City (110 kronor, ouch). Men, vad gör det egentligen? Istället kan jag beställa ett gäng lack till oss tre igen i vår, som en liten överraskningspresent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar