torsdag 4 december 2008

Julspecial: önskelista från Ka

Två produkter från Kiehl’s som mycket väl kan komma att bli min julklapp åt mig själv, är deras Aloe Vera Biodegradable Liquid Body Cleanser och Coriander Deluxe Hand & Body Lotion. Duschtvålen är bra för både hud och natur, och jag har nästan gjort slut på mitt generösa prov av krämen.

Lite smink skulle också passa bra under granen: ett rosa läppglans har jag velat ha ett bra tag. Inget glitter och inte för klistrigt – bara en lätt, naturlig färg som t ex Lip Glace i färgen Bonbon, från Laura Mercier. För kinderna önskar jag mitt ett gelrouge i stickform, kanske ett Cheek Stain från Tarte? Till sist behöver håret en klapp också. Vi luggtjejer måste ha torrschampo, så är det bara, och jag är väldigt nyfiken på Marias senaste köp. Ett torrschampo från Lee Stafford till mig också, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar