onsdag 17 december 2008

Färgvecka – lila

Idag är det den lila dagen i sminktjejernas i färgvecka, och efter veckans inledning förväntar jag mig nästan mästerdåd! Själv har jag gjort så mycket lila på det senaste, att jag nöjer mig med att visa upp dom som jag varit mest nöjd med. Tadaa.

1: ljust syrenlila med Lovely lily och Platinum
2: mörkt lila med Satellite dreams, inspirerad av FACE Stockholm
3: en blandning av lila och turkost
4: olika nyanser av lila i en salig blandning

Dessutom, två lila nagellack från MavalaMilano och Mystic!

7 kommentarer:

  1. tänkte bara säga att jag hittade er blogg för nån dag sen, och nu har jag läst igenom hela :) skitbra blogg!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag ville bara önska dig en riktigt god jul med detta vykort :D

    http://mistletoemakeover.com/?7a87ea5a404a6b31d1440c59f636241b

    SvaraRadera
  3. Anna: en sån fin kommentar! Eftersom jag själv sträckläser bloggar jag hittar och gillar blir jag såklart jätteglad över att du gjort det med vår :D

    Josephine: god jul på dig själv :)

    SvaraRadera
  4. Fina allihop men fyran,ursnyggt!!

    SvaraRadera
  5. Åh tack Linda :) Det är lite lustigt, den sminkningen har jag fått massor av berömm för - men det är min personliga minsta favorit nästan ;)

    SvaraRadera
  6. finfint :) Hihi Kram Malin

    SvaraRadera