onsdag 15 oktober 2008

En Pitt i duschen

Jag tror inte många har missat Kiehl’s nya duschgelé “Aloe Vera” Biodegradable Liquid Body Cleanser som lanseras i samarbete med Brad Pitt. Jag säger ja tack till en snygg flaska, en snygg man och en ekovänlig produkt. Å andra sidan, varför har Kiehl’s satt citationstecken kring Aloe Vera, vad menas med dem? Är det ingen aloe i produkten? Jo, men först som nummer åtta om man kollar närmare på innehållsförteckningen. Trots denna lilla konstighet tror jag faktiskt att jag kommer testa den här!

Hos Bjooti kan du läsa mer om produkten.

3 kommentarer:

  1. Jag är lite fascinerad över fenomenet Brad Pitt.. Har han förvandlats till en helylle familjefarsa det senaste, eller har han hela tiden varit medveten och politisk aktiv - utan att man har förstått det då man främst fastnat vid hans utseende? :)

    SvaraRadera
  2. Just blivit nominerad..
    http://nyans.blogsome.com/2008/10/15/304/

    SvaraRadera
  3. maria: han har kanske varit involverad all along, men det är först nu han väljer att visa det. eller så blir han påverkad av frugan. hur som helst så är det bra! :D

    nyans: oh vad roligt, tack!

    SvaraRadera