söndag 19 oktober 2008

Skirt och pastelligt

Söndag och solen strålar medan det blåser så det står härliga till. Tack vare det varma ljuset fick jag till ett dagens öga, och när jag tittade i arkivet för sminkningar visade det sig att det är nästan en identisk sminkning som den här – fast tvärtom!

- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
-
Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Ögonskugga highlighter Eye shadow Veluxe Pearl (Dazzlelight), MAC
- Ögonskugga yttre ögonlock + globlinje Pigment (Teal), MAC
- Ögonskugga yttre ögonlock Fard à paupières (turkosa delen), YSL palett
- Ögonskugga inre ögonlock + undre franskant Eye Shadow Satin (Parfait amour), MAC
- Mascara Volume Effet Faux Cils (High density black), YSL

3 kommentarer:

  1. Mycket fina färger till dina ögon!!

    SvaraRadera
  2. Tack :D Jag får inte alls till bilderna som du får, men jag fortsätter att försöka då och då.. haha.

    SvaraRadera
  3. maria, jag tycker den här bilden blev skitbra ju, värsta skarpa och fina! fortsätt så!

    SvaraRadera