fredag 10 oktober 2008

Sephora Express

Små, smarta förpackningar att ha i handväskan är aldrig fel – för kladdiga händer efter en snabblunch på stan, eller panik-deowipes för dagen då du flängt runt som en dåre och måste köra en raggardusch innan nästa event. Sephora har fina och billiga produkter för just det här syftet, under märket Sephora Express.

Jag brukar titta på Sephoras franska hemsida för att få en uppfattning om de europeiska priserna, och vilka märken man kan hoppas på att hitta. Lite meckigt kanske om man inte kan ett ord franska, men jag lyckas navigera mig hyfsat på min högstadiefranska (som inte är mycket för världen!).

Från vänster till höger: blottingpapper, sminkborttagningsservetter, handtvättsservetter, och deowipes.

4 kommentarer:

  1. Sephora express brukar ha små praktiska plåtlådor med en samling av dessa produkter. Jag köpte en med ansiktsspray, munspray, deoservetter och blottingpapers i. Den hette nåt med dating express... hihi. I plåtlådan förvarar jag numera mina lösa pigmentprover.

    SvaraRadera
  2. Vad fiffigt med många olika grejer i en låda! :)

    SvaraRadera