måndag 6 oktober 2008

Två Benefit-concealers

Jakten på den perfekta concealern för under ögonen är nästan lika stor som jakten på den perfekta mascaran, eller läppstiftet. Jag har för min egen del redan hittat min bästa mascara, och läppstift vet jag inte om jag känner något större behov utav att hitta Det Bästa. Men concealer, speciellt nu på hösten, är något jag fortfarande vill få en aha-upplevelse av. Visst, min palett från Chanel håller måttet, men den gör inga trolleritrick mot de mörkare områdena under ögonen. Kanske Benefit kan hjälpa mig där? Fina lådan med olika produkter i, eller en enkel liten singeldosa.

2 kommentarer:

  1. Alltså. Jag har också varit på jakt efter den perfekta concealern. Det ena dyrare märket än det andra. Ingen höll måttet. Men så läste jag en recension i Damernas Värld där concealern från H&M fick väldigt bta betyg. Den kostar typ 39.50:- så man kan lätt prova utan att bli ruinerad, eller besviken. Men det sista blev inte jag. Den är faktiskt den bästa concealern jag haft.

    SvaraRadera
  2. Där ser man! Får kollas in nästa gång jag är på HM.

    SvaraRadera