fredag 17 oktober 2008

Minitripp

Om en timme åker jag med jobbet till Båstad, för ett dygn av festligheter. Vi ska bo på fina Hotell Skansen, och har jag tur hinner jag med att göra en behandling på deras spa-avdelning imorgon. Jag bestämde mig för att packa light, med bara en sidentop och ett par klackar för att förvandla dagens outfit till en kvällsdito. Necessären, en gammal en från MUJI, är också den packad med minsta möjliga, nämligen:

- Deo från Vichy
- Ansiktskräm och tvätt från Murad
- Liten hårmojs från Kiehl's
- Puder från MAC + borste från FACE
- Ögonbrynskit från Benefit tillsammans med borsten från Smashbox
- Rouge från Tarte
- Palett med nyanser som passar till de flesta olika tillfällen, MAC
- Enkel mascara, Naturally glossy, från Clinique
- Favoritglanset från MAC

2 kommentarer:

  1. hoho! didn't know att du också skulle ut och resa idag, vad sköj!

    pok!

    SvaraRadera
  2. Jajemän! Ett dopp i poolen blev det minsann, men ingen massage. Gött ändå!

    SvaraRadera