måndag 27 oktober 2008

Fönstershopping: Kiehl’s

Idag har jag fönstershoppat Kiehl’s, och där finns en hel del som jag både vill ha och nog faktiskt skulle behöva.

En bra och fin handtvål är ett måste hemma i vårt badrum, och kanske är det dags för mig att släppa taget om Savon de Marseille. Ansikte och läppar är viktigt att sköta om nu när de kalla höstvindarna ilar runt knuten, och ansiktsskrubb har länge stått på min att köpa-lista. Kanske den här ultra moisturizing kan vara något, ihop med deras bästsäljande läppbalsam? Eftersom jag är beroende utav min Ga.ma-plattång för att kunna ha den page och lugg jag nu har, skulle det nog inte skada att skydda barret med en värmeskyddande smoothingkräm. Och, slutligen hittade jag en flaska eau de toilette, Forest rain – den vill jag ha bara för det fina namnet och flaskan!

2 kommentarer: