fredag 24 oktober 2008

Färgtema: svartvitt

Till den klassiska Fornasetti-tapeten Mediterranea från Cole & Son har jag plockat ihop ett gäng med färgkoordinerade produkter inom både hudvård och smink.

Penslar och primer från Sephora har jag testat själv, och kan rekommendera, medan resten är nytt även för mig. Laura Mercier har de mest lyxiga bad- och hudvårdsprodukter man kan tänka sig, eyelinern har jag redan skrivit om, och en duoskugga från NARS hade inte suttit fel alls. Svarta (korta!) naglar är riktigt snyggt, och eftersom jag är en Essie-tjej vill jag självklart testa deras Licorice när mitt svarta Mavala snart tar slut. Riktigt basic blir det med en lätt färgad dagkräm från fina Bobbi Brown och ett läppglans från L'Occitane – det kanske egentligen är allt man behöver?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar