lördag 18 oktober 2008

Paletter×3

Det har nästan blivit som en följetong, att jag köper en ögonpalett från MACs julkollektion. Formal Black och Royal Assets är jättefina, och det är färger jag använder nästan regelbundet. I år har jag däremot lite svårare för dosorna – överdådigt rött med stenar är inte min grej. Classic har fina pastellfärger, Smokey neutrala och gråa nyanser, och Warm skogsmurriga färger (som säkert är urfina ihop med ögonpennorna!).

Alla tre är fina, men sanningen är att ingen av dom innehåller något jag egentligen behöver, så jag tror att jag hoppar över detta året. Det är ju totalt onödigt att köpa något bara för att det är fint, om man inte kommer att använda det. Både för plånboken och samvetet.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker inte nån av paletterna känns speciellt begärliga.:(

    SvaraRadera
  2. Sublim: ja jag håller med dig. Men tur, då slipper man köpa ;)

    Karin: du kanske tar över min tradition då! :'D

    SvaraRadera
  3. Jag gillade inte någon av paletterna, tyckte de kändes lite tråkiga.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig Des, tråkiga..

    SvaraRadera