lördag 20 september 2008

MAC Little Darlings

Jultider är ett bra tillfälle att prova på produkter och färger från MAC som man kanske inte vill köpa fullstorlek av i vanliga fall; för då släpps nämligen set om 5 med olika produktgrupper. För några år sedan köpte jag ett sådant set med mindre varianter av Lipgelées, och jag använder dom faktiskt fortfarande.

Till jul kommer jag att spana efter MAC Little Darlings 5 Eye pencils, som kommer i färgerna Black funk, Fab orchid, Peacock, Mint & olive, och Chocolight. Neutrala färger med lite piff i - perfa för en rookie som mig!

7 kommentarer:

  1. det setet ser riktigt fint ut! =)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag längtar redan till MACs julklappar! Tänkte faktiskt på dem i dag och undrade vad det ska bli i år, så vilken bra service på bloggen! Älskar mina borstset och minivarianter som har varit favoritjulklappar tidigare år. Andra giftsets som jag undrar över är bumble and bumble. Deras julklappar brukar verkligen vara prisvärda och bra tillfällen att testa nya produkter utan att spendera en förmögenhet.
    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du köpt saker från tidigare julklappssläpp Johanna :) Jag har bara köpt en ögonskuggspalett utöver miniläppglansen (som jag hittade på ebay), men i år ska jag nog titta extra på minipaketen.
    Bumble & bumble har jag faktiskt aldrig provat något ifrån, och inte sett set ifrån heller.

    SvaraRadera
  4. MAC´s alla kollektioner gör mig alldles otroligt sugen hela tiden åhh!

    SvaraRadera
  5. Åhh det såg inte dumt ut alls! :)

    SvaraRadera
  6. Jag kan tycka att dom släpper lite väl många kollektioner på rad ibland, men vem kan motstå minipacks? :)

    SvaraRadera