lördag 6 september 2008

Rosebud från BECCA

Jag är en rougejunkie, så är det bara. Jag har en hel del hemma, och har således testat mig igenom många färger och konsistenser. Ett all time best är Lip and Cheek Creme i färgen Rosebud från australienska BECCA. Jag köpte det för cirka 2 år sedan på Mrs H i Stockholm, och det var sorgligt när jag för någon vecka insåg att det var tvunget att förpassas till sophinken. Enligt mig är det det ultimata krämrouget till både färg och konsistens, och att det höll i mer än 2 år utan att bli härsket eller äckligt gör att det höga priset inte längre är en issue.

Sedan nyss kan man nu köpa BECCA på HQHair, en affär som jag verkligen är impad över efter att min UDPP kom hem på två dagar.

4 kommentarer:

  1. Åh jag älskar creme rouge, detta lät som ett perfekt sådant..

    SvaraRadera
  2. Ja, det är nog det mest perfekta krämrouge jag har testat i alla fall! :D

    SvaraRadera
  3. Jag såg märket Becca i en affär som jag tror heter Mrs H i Birger Jarlspassagen när jag var i Stockholm häromveckan. Allt såg jättefint ut, men dyrt!

    SvaraRadera
  4. Japp, det var på Mrs H jag köpte mitt! :D

    SvaraRadera