lördag 27 september 2008

Från gulblond till askblond

Förra helgen hittade jag schampotoningen jag nämnde i början av månaden, Wella Color Fresh. Eftersom det var ett tag sedan mitt hår nyanserades var jag lite skeptisk till att det verkligen skulle fungera, och att mina gula toner skulle ge med sig. Men testa måste man ju. Så; i med lila gojs i håret, vänta 30 minuter medan man chattar med Ka - och hej och hå, så har du i alla fall en liten nyansskillnad på håret!

Min kamera kanske hjälpte till lite för mycket på efterbilden, där håret ser väldigt kallt ut, i verkligheten är det nog ett mellanting mellan före- och efterbilden.

6 kommentarer:

  1. Hm, det här låter som nåt jag skulle behöva. Var hittade du den här toningsmanicken sa du?

    SvaraRadera
  2. Jag hittade den på NKs håravdelning! 129 kronor, och jag tog nyansen 8/81 efter min frisörs rekommendation - men jag tror att det finns fler i silverspektrat.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, jag shoppade genast på mig en likadan!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, hoppas att den fungerar för dig Des :)

    SvaraRadera
  5. Ja jag är hyfsat nöjd :) Nästa gång ska jag nog låta det sitta i liite längre bara..

    SvaraRadera