måndag 22 september 2008

Presenter från Clinique

Igår fyllde min kära mamma år, och födelsedagspresenten från mig var en shoppingrunda på stan. Både sällskapet, och att jag skulle köpa något fint åt henne. Utan att jag ens nämnde ordet smink hamnade vi på NKs fina skönhetsavdelning – mamma ville ha en foundation. Enkel och lätt täckande var hennes kriterier, och Clinique märket. Det blev den färgade dagkrämen Moisture Sheer Tint som passade jättefint, och så även ett rosabeige läppglansstift från serien Colour Surge Butter Shine. Den trevliga sminkösen sminkade mamma med båda produkterna plus lite rouge, och så fin som hon blev kunde jag inte göra annat än att slå till på båda sakerna till henne.

Dessutom fick hon en jättefin necessär fylld med stora tester på allt från mascara till nattkräm på köpet, för att det var hennes födelsedag. Alltså, en väldigt trevlig shoppingupplevelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar