måndag 8 september 2008

NARS eyeshadow duo

NARS är ett märke som jag sörjer djupt att det inte finns i Sverige, och så fort jag får tillfälle (vilket oftast är på ett Sephora ute i världen) kan jag stå och beundra färgerna och dosorna ett bra tag.

Enklast att få tag på märket utan att bege sig utanför landets gränser är HQHair, där frakten är rimlig och man aldrig behöver oroa sig för tull eller andra påslag eftersom det är inom EU. En duoskugga, som fina Island fever, kostar med frakt 335 kronor (vilket kanske är lite i saftigaste laget för en duoskugga), och kombinationen ljungfärgad lila med sandfärgad beige ser underbar ut. Den lila delen ser dessutom ut att matcha fint med mitt Mavala-lack Mystic.

2 kommentarer:

  1. Men NARS finns ju på t.ex. Åhléns i Göteborg.. Finns det inte i Stockholm?

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr, det var måånga år sedan NARS fanns på Åhléns City i Göteborg.. om dom inte öppnat igen sedan i tisdags när jag var där senast ;)

    SvaraRadera