lördag 13 september 2008

Essie Forever young

Där satt den! Jag har hittat den perfekta röda. Det tog mig ett tag att lacka med den, men idag var det Forever young som stod på tur - och vad jag är glad över att jag inte väntade längre med det! I färgen är Forever young väldigt lik, om inte identisk, med gamla favoriten Los Angeles från Mavala, men i finish och applicering vinner Forever young med ljusår.

Jag tycker personligen att illröda nagellack klär korta naglar bäst, och därför upplever jag inte samma genomskinligsproblem som många andra verkar störa sig på med Essie. Jag älskar jellyfinishen, och glansen på det här lacket är inte att leka med. Dessutom är det det mest lättmålade nagellack jag någonsin provat, och det räckte med ett lager för att få den här härliga färgen. Och inga ränder what so ever! Ja ni hör ju, jag kan fortsätta med superlativen en lång stund. Istället nöjer jag mig nu, och sätter mig i solen och beundrar mina röda godisnaglar.

2 kommentarer:

  1. Ja jag är SÅ nöjd med den! Och den har hållt sig fint tills idag, lör-tis, med bara lite skav på tipparna.

    SvaraRadera