onsdag 17 september 2008

Functional fashion

Stella McCartney och hennes samarbete med Adidas har visat upp spring 2009-kollektionen på London Fashion week, och som alltid med Stella är det mättade pasteller och mullvadsfärgade kläder med annorlunda skärning och fina detaljer. Jag äger ett par trekvartslånga löparbyxor från märket (liknande de till vänster i bild), och dom är utan tvekan de skönaste träningsbyxor jag haft. Det är många som gillar att se bra ut på gymmet och i löpspåret, och för dom tycker jag att Stella McCartney for Adidas är det bästa valet.

Själv blir jag nästan sugen på att börja spela tennis på grund av den fantastiska klänningen till höger.

2 kommentarer:

  1. Åh, häromåret köpte jag ett par jympadojor från Stellas Adidas-kollektion. Jag såg dem på NK i Göteborg och föll som en fura. De är de dyrast jympadojor jag ägt (1200:-) men också de jag använt mest. Helt underbara... nu är de väldigt slitna.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Ninni! Jag skulle gärna ha mer plagg/grejer därifrån, men det är ju som sagt dyyrt..

    SvaraRadera