onsdag 3 september 2008

Primer potion

Nej, nu är jag trött på att mina fina ögonsminkningar ger sig efter halva dagen och lämnar området i ögonvecket - det är snarare så att skuggan försvinner än veckar sig. HUR går det till? Ett tu tre senare så har jag Urban Decay Shadow Primer Potion hemklickad från HQHair för cirka 150 kronor, och så håller jag tummarna för att den håller vad den (och alla sminkbloggerskor) lovar. Samtidigt som jag gråter en skvätt för att den fula flaskan ska bo i mitt fina sminkställ. Designkatastrof.

Koden beauty08 ger 10 % avdrag. Inte mycket, men allt välkomnas.

7 kommentarer:

  1. Ska bli roligt att höra vad du tycker. Jag har själv inte prova den än.

    SvaraRadera
  2. Spännande, har inte testat den än, men har den liggandes hemma för mognad haha

    SvaraRadera
  3. Jag har höga förväntningar, that's for sure! Och inthemake, jag skulle aldrig kunna ha något nytt oprovat hemma :D Haha.

    SvaraRadera
  4. Skär itu förpackningen och pytsa över innehållet i en fin burk istället, det har jag gjort. Då får man dessutom ut allt, det sitter massor kvar i den runda delen när man tror att det är slut.

    SvaraRadera
  5. Des, jag har också funderat på det. Jag ska i alla fall göra det när den "börjar ta slut", men kanske gör jag det från början för att slippa förpackningen.. ;)

    SvaraRadera
  6. Trots förpackningen så är det ju så värt det, innehållet är ju guld:)

    SvaraRadera
  7. Sofia, jag hoppas att den funkar lika bra för mig då! :D

    SvaraRadera