måndag 6 oktober 2008

Aloe Eye Defence

Jag gillar ju som bekant The Body Shop och speciellt deras aloe-serie. I går när jag var inne i butiken passade jag på att kolla in nya ögonkrämen Aloe Eye Defence. Jag har letat ett tag efter en bra ögonkräm som slätar ut, tar bort puffiga påsar och som helt enkelt är bra. Den här verkar skön, men håller den vad den lovar? An intensive eye cream gel to moisturise and protect the delicate skin around the eye area, soothe signs of sensitivity and help reduce the appearance of puffiness. Är det någon som har provat, eller har tips på en annan ögonkräm?

5 kommentarer:

  1. tyvärr så har jag använt en ögonkräm!! men skriv gärna ett inlägg om uppföljningen!!

    SvaraRadera
  2. orchid: när jag hittat en bra ska jag självklart rapportera!

    SvaraRadera
  3. Jag använde faktiskt min från Clinique imorse för att jag var så syndens trött.. vet inte om den hjälpte, men den är skön att smörja på och ta bort torr-fnas jag får vid ögonbrynen ibland (Y)

    SvaraRadera
  4. jag har ingen alls, slängde alla gamla. kanske blir en sån där aloe eye ändå!

    SvaraRadera
  5. Eller så väntar du tills du kommer till staden med två Kiehl's i.. ;) Har hört bra om deras!

    SvaraRadera