onsdag 29 oktober 2008

Badrum: ombonat och maskulint

I mitt huvud flyger tankar om flytt för tillfället, och jag är (fortfarande) sjukt sugen på att inreda nytt! Det här badrummet såg jag igår när jag surfade på Design*Sponge, och jag blev bara så impad. Badrummet tillhör en lägenhet i LA, som både är hem och utställningslokal för ägaren. Jag har aldrig sett ett så inrett badrum förut, och även om det inte är min personliga estetik så hade jag inte haft några problem med att bo där.

Så, trots att jag själv egentligen vill flytta in där så matchade jag badrummet med herrprodukter – eftersom det var det första som dök upp i huvudet på mig. Först och främst, ett väldigt vackert rakset och en tvål från Crabtree & Evelyn. Sedan fina och bra tea tree-produkter som schampo, body lotion och hårpomada från American Crew.

2 kommentarer: