onsdag 1 oktober 2008

Håkansson

Jag gillar som sagt stilrena förpackningar som ser fina ut i badrumsskåpet, och mycket mer minimalistiskt än svenska Håkansson går det nästan inte att bli. Trots det är det lite färg med på varje produktförpackning, och kanske är det det som gör att jag blir så charmad av dom? Deras hudvård och smink finns att köpa online på bland annat Blush, och en av deras mer poppis produkt är kitet med små vitaminsprayer. Själv skulle jag kunna tänka mig att testa deras hudvård nästa gång jag byter märke.

4 kommentarer:

  1. Skynda dig att köpa lite Håkansson nu när det är 50% på Modemecka!

    SvaraRadera
  2. Där ser man, ordentlig rea! Fast jag har ännu mycket kvar av mitt Murad, så jag får nog stå över :(

    SvaraRadera
  3. Har precis fått hem minisprayerna. Var på jakt efter ett nytt ansiktsvatten och gillar de som är i sprayform. Visste inte vilket av Håkanssons jag skulle välja så då fick det bli ett provsmak på dem alla. Ett bra köp. Just nu lutar det mot en större flaska rosmarin.

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du gillar dom Kajsa :) Rosmarin låter verkligen speciellt för ett ansiktsvatten!

    SvaraRadera