måndag 20 oktober 2008

Värsta erbjudandet

Jag höll på att ramla av stolen när jag kom tillbaks till datorn efter lunchen förut, och möttes av det här galna erbjudandet från Damernas Värld/Mecenat! Herrejesus, där var jag snabb att beställa.

Utöver fyra nummer av Damernas Värld (som jag tycker är en helt okej blädder-tidning), fick jag Sex and the City-filmen, och ett paket med smink från favvon FACE Stockholm! Precis en sådan eyelinerpensel som jag tänkt på att köpa så länge nu, tillsammans med en gelliner och ett läppglans. Visst att jag är lättsåld ibland, men det här kan väl inte ens den mest härdade stå emot?

Maila El Mika om du vill ha länken till erbjudandet! Observera att det är “svara inom 3 dagar” som gäller.

14 kommentarer:

  1. JAg har också beställt. Vem kan motstå ett sånt erbjudande?

    SvaraRadera
  2. Jag har testat länken du lagt upp på Pret-ty, men får den inte att funka. Det kommer bara upp ett felmeddelande hela tiden... :( Har du lust att maila den till mig, så kan jag testa om det funkar den vägen? sublimblogg@gmail.com Taxi!

    SvaraRadera
  3. Jag slog också till på det erbjudandet... Bara filmen e värd de :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att så många slagit till! Det är ju verkligen såå bra!

    Sub: jag mailar dig! Konstigt, på min dator funkar det.. :(

    SvaraRadera
  5. enligt uppgift så funkar länken, men när man klickar "beställ" så "uppstår ett fel"... blev det så för dig också, sublim?

    SvaraRadera
  6. Oh jag vore jättetacksam för länken jag med! hantonshorna@hotmail.com

    Tack snälla!

    SvaraRadera
  7. Jag vill jätte gärna ha länken :)
    lundgrenlina@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. hJag vill jätte gärna ha länken :)
    lundgrenlina@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Alla: nu har vi mailat länken, hoppas att den fungerar för er alla! :D

    SvaraRadera
  10. maila gärna mig länken till erbjudandet tack!

    SvaraRadera
  11. Hej, jag vill också ha länken m erbjudandet!

    caal_78@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. jag vill ha länken tack :-)


    prillan_thecat@live.se

    SvaraRadera
  13. vi har mailat er alla nu! någon mer? ;)

    SvaraRadera
  14. Jag fastnade också för erbjudandet, men sansade mig när jag kom ihåg att jag tycker att tidningen är skittrist. ;)

    SvaraRadera