torsdag 16 oktober 2008

Handskar

För tillfället har jag ett par enkla, korta, svarta skinnhandskar köpta i (håll i er) Ullared för cirka två år sedan. Dom kostade 39,50:- och har hållt fint. Däremot börjar dom bli lite sunkiga av allt dom varit med om, så nu börjar jag spana efter ett par ersättare. Filippa K har två fina varianter, ett par orange och ett par längre i svart i mjukaste lamm- respektive konappa. De orange borde kunna lysa upp till och med mörka höstgöteborg, medan ett par längre skulle vara bra att ha till min höstjacka med kort ärm.

PS: Fantastiskt bra av Filippa K att ha bloggbara bilder!

3 kommentarer:

  1. Ullared är absolut inte att förakta. Min favorit-halsduk kommer därifrån och kostade 39:-, den är randig i alla möjliga härliga färger och jag älskar den, har fått massa komplimanger för den.

    SvaraRadera
  2. Ninni, jag älskar Ullared! :D

    SvaraRadera
  3. aah, riktigt coolt med att kunna "blog this" och t o m "download". ett stort steg i rätt riktning!

    SvaraRadera