fredag 7 januari 2011

Inköpslista: Mi

20 kommentarer:

  1. fan, nu ska jag också köpa en precleanse!

    SvaraRadera
  2. jag ska nog skicka in en beställning på Jersey asap. derma ftw!

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ha en Fluidline, den är bäst ju!

    SvaraRadera
  4. Visst måste jag! :D Min Smudge Pot har faktiskt börjat torka ihop rejält (hey, den är säkert fem år! *skäms*). Jag tror att Fluidline är en värdig ersättare! Tyvärr finns den inte i mörkgrått som jag egentligen vill ha..

    SvaraRadera
  5. En luggkamm att ha i väska måste måste jag också ha;). Hojta till när du hittar nå kool!

    SvaraRadera
  6. Vist jag det var ju en ögonbrynsgelé jag skulle ha :)

    SvaraRadera
  7. Aila: Jag såg en fin bredtandad i trä på Body Shop härom dagen, och en miniborste från samma märke :)

    Emla: Jag tycker att HM's är superbra, känns onödigt att lägga mer pengar än så på en så "tråkig" produkt tycker jag :)

    SvaraRadera
  8. Hej sötisar!
    Ni har en utmärkelse att hämta!

    http://kabukibeauty.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger-award.html

    SvaraRadera
  9. Såg att mitt H&M reade ut bryngelen för halva priset nu, hoppas att dom inte sa ta bort den!

    SvaraRadera
  10. Kabuki: tack gulliga du, vi kommer att skriva ett liknande inlägg där vi presenterar oss mer istället. Håll utkik! :)

    Josephine: oj, det får vi verkligen inte hoppas! Då är det många sminkjunkies som blir ledsna :P

    SvaraRadera
  11. Haha, alla verkar ha blivit galna i Smashbox Flamingo.:-) Inte utan att man själv är lite sugen.:-)

    SvaraRadera
  12. Japp, jag har också drabbats av flamingofebern! :D

    SvaraRadera
  13. Förresten är jag också förtjust i HMs bryngel, lagom kostnad för en så tråkig produkt.:)

    SvaraRadera
  14. Jag kan varmt rekommendera Flamingo!

    SvaraRadera
  15. H&M har en mysigt seg scrub som doftar cocos och lime :)

    SvaraRadera
  16. Basteth: visst är det, bryngel måste väl vara det tråkigaste sminket man kan köpa :P

    Kerstin: mmm, jag funderar fortfarande! :D

    Saintbella: tack för tipset! tyvärr gillar jag inte kokosdofter, men dom kanske har andra varianter också :)

    SvaraRadera
  17. Jag läste bryngel som bryng-el, inte bryn-gel och förstod inte alls vad det skulle vara... :D

    SvaraRadera
  18. Sanna: haha! :D Vad roligt, ibland bara kan man inte läsa ett ord "rätt"!

    SvaraRadera
  19. finns ingen bättre kräm än dermalogicas skin smoothing! ingen som jag har provat iaf =)

    SvaraRadera
  20. Ika: jag håller med helt och hållet!

    SvaraRadera