söndag 16 januari 2011

Soft lips

Mina damer och eventuella herrar, låt mig presentera det bästa läppmojset. Ever. Munkens Bisalva. Munkens har bl a letat sig in på vår lista över favoritprodukter 2009. Jag har testat ganska exakt skitmånga läppbalm genom åren (speciellt 2010, när jag också recenserat ett antal på Daisy Beauty) och detta är det i särklass bästa jag testat någonsin. Den finns att köpa exempelvis i hälsokostbutiker, är helt ekologisk och kostar dessutom sällan mer än 50 spänn.

Mina läppar blir ofta torra, speciellt nu på vintern. Och där ingen annan läpprodukt lyckas minska torrheten, trollar Munkens bort fnasigheten på bara någon dag. Dryg är den också. Fast nu är den, som bilden visar, helt slut. Måste genast leta fram en ny!

4 kommentarer:

  1. Bra tips! Det finns så många läppbalsam och cerat där ute ändå är det få som är riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Jag satt precis häromdagen o funderade på att införskaffa den där, allt annat torkar ju för sjutton ut mina läppar mer än de ger fukt! Ska genast köpa!

    SvaraRadera
  3. Inte så coolt med paraffinum liquidum dock...

    SvaraRadera
  4. Lineofbeauty: Visst är det konstigt att det finns så många att välja på, men så få bra?

    Darling: Hoppas du också gillar den!

    Anonym: Du har rätt, typiskt ocoolt. MEN jag står ändå fast vid att den är den bästa läppmojjen jag testat.

    SvaraRadera