onsdag 12 januari 2011

Up in the air

Alldeles nyligen upptäckte jag att om man flyger med Air France, riktigt riktigt långt, så får man en liten tub med HydraQuench Rich Cream från Clarins. Den är kanon för ansiktet som håller sig återfuktat i den torra kabinluften, och jag slipper ta med mina egna små tuber som jag brukar.

Dessutom finns det Toning Lotion, Cleansing Milk och bomullsrondeller at your service inne på muggen – så att man kan fräscha upp sig innan man landar. Jag som ju gillar Clarins grejer tycker det här är skitbra service.

9 kommentarer:

  1. Låter lyxigt och härligt! Vart flög du?

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé! Undrar vad SAS skulle kunna ha hos sig...

    SvaraRadera
  3. Men gud vilken bra service och bra produkter. Det borde fler flygbolag ta efter.

    SvaraRadera
  4. NAJS! Jag ska ju åka med dem till västindien snart och jag fullkomligt älskar Hydraquench Rich. Viva la Air France!

    SvaraRadera
  5. Bra service! Men gäller detta ekonomiklass, businessklass eller förstaklass?

    SvaraRadera
  6. Molly: Eller hur, skitsmart och bra service. Jag flög till Sydamerika :)

    Kerstin: Kanske KEB?

    Linda: Tycker jag också! Det finns säkert fler som kör liknande, men ändå FLER borde hoppa på!

    Tina: Whooop whooop, så himla kul med Västindien! Full pott för dig då, sno ditt resesällskaps tub också! :)

    Agnes: Detta var förstaklass, men jag tycker det borde gälla oavsett klass - tuben var ju inte mycket större än ett varuprov, så det kan knappast kosta dem så himla mycket (gratisreklam för Clarins). :)

    SvaraRadera
  7. Det är ju en superbra idé! Tycker också det borde finnas för alla! =D

    SvaraRadera
  8. Flög till NY i september och den enda lyxen det flygbolaget hade var Korres-tvål på toan. I övrigt var allt kasst - maten, servicen, stolarna mm.

    SvaraRadera
  9. Agnes: hear hear!

    Ninni: Buu, så trist när man ska på nån kul resa och flyget inte håller måttet (n). Hoppas du hade trevlig när du väl kom fram iaf! :)

    SvaraRadera