torsdag 27 januari 2011

Tyngden på dalskidan, älskling

Snart stiger jag på bussen som ska ta mig och mina kollegor till en helg i norska fjällen. Det var längesedan min snowboard fick känna på snö, så det ska bli sjukt kul. Så klart kommer jag utnyttja faktumet att det ska badas bastu i mängder; hej mjukt hår tack vare värmeboost:ad hårinpackning! Andra produkter som känns som ett måste när man är i kalla fjällen är ett bra läppvalla, en effektiv handkräm och en body lotion som återfuktar rejält efter en dag i backen.

Bästa svängen Hökarängen!

3 kommentarer:

  1. HTH är verkligen världsbäst!

    Så härligt detlåter med skidsemester :)

    SvaraRadera
  2. Have fun darling! Jag är inte det minsta avundsjuk inte.

    SvaraRadera
  3. Kerstin: bästa budgetfyndet!

    Zandra: då blir det inte bättre av att jag säger att det var underbar åkning? ;)

    SvaraRadera