måndag 10 januari 2011

Bronze Green vs. Sew Psyched

Grönt som grönt? Nope. Eller, åtminstone inte när det kommer till de två skogsgrön:isha lacken som finns i min låda; Mavala Bronze Green och Essie Sew Psyched. Man skulle nästan kunna säga att det är samma nyans, fast i olika styrka. Bronze Green är betydligt mer mörkgrön än Sew Psyched, som dessutom har en liten klutt dammigt grått i sig.

Båda lacken är lätta att lacka med, och som vanligt kör jag på två lager. Båda lacken är favoriter, och jag skulle inte vilja vara utan något utav dom.

Bronze Green till vänster, Sew Psyched till höger.

10 kommentarer:

  1. Sew Psyched åker in på min önskelista direkt... jag älskar Bronze green och vill gärna ha fler lack som liknar det! :-)

    SvaraRadera
  2. loved att låna sew psyched! jag blev helt enkelt so psyched att ha det på naglarna! HAHA! :'D

    SvaraRadera
  3. De är jättesnygga båda två.

    SvaraRadera
  4. Jag beställde Sew Psyched från Nailmails Essie-utskick. Är glad att jag gjorde det - det ser kanonfint ut!

    SvaraRadera
  5. Marika: Sew Psyched är underbart!

    Ka: hehehehe :'D

    SminkJante: japp!

    Språkvårdaren: hoppas du blir lika nöjd som jag är!

    SvaraRadera
  6. De är verkligen stiliga båda två!

    SvaraRadera
  7. Har själv båda och gillar nog Sew Psyched mest :)

    SvaraRadera
  8. Kerstin: fina och användbara :)

    Emma: om jag var tvungen att välja ett hade jag nog också valt Sew Psyched.. tror jag :P

    SvaraRadera
  9. Sugen på Essielacket:)Finns på önskelistan men jag funderar fortfarande.

    SvaraRadera
  10. Jag skulle rekommendera dig att köpa det, jag har verkligen använt mitt! Perfa då man vill ha sobert lack, men ändå inte vanligt beigerosa..

    SvaraRadera