tisdag 13 december 2011

Davines NaturalTech

För några veckor sedan var El på presslunch för Davines nylansering av hårvården NaturalTech, och som jag längtar efter att få hem egna flaskor att testa! De här två proverna, ur Wellbeing- respektive Energizing-serien, är nästan för fina för att användas, tycker ni inte? Produkterna inriktar sig främst mot hårbottenproblem, är helt utan parabener och innehåller aktiva växtextrakt. De andra serierna heter Purifying, Nourishing, Rebalancing, Detoxifying och Calming (som jag tror passar mig bäst).

För övrigt kan vi berätta att Davines uttalas med betoning på sista stavelsen, typ dav-i-NESS (och inte dav-I-ness som jag har trott).

5 kommentarer:

  1. HohoHO - har precis hämtat ut mitt prov-paket OCH hunnit testköra en första omgång...feels gooooood. Hoppas det funkar också :)

    SvaraRadera
  2. Oj så spännande! Förpackningarna ser ju jättefina ut!

    Intressant med uttalet, jag trodde också som du.

    SvaraRadera
  3. El: ååh, kan mitt komma snart?! :) fick ett fint parfymkit häromdagen däremot!

    Kerstin: eller hur ser de fiiina ut?! jag har nu använt båda testpåsarna, synd på så rara ärter men jag kan kanske spara flaskorna i stället när jag gjort slut på dem! ;)

    SvaraRadera
  4. Mitt paket kom förra veckan MEN JAG HINNER JU FAN ALDRIG HÄMTA UT DET! :((

    SvaraRadera
  5. Maria: mitt har inte kommit än?! something's wrong! :(

    SvaraRadera