tisdag 6 december 2011

Mavala Denim Blue

Ser ni, solen skiner! Dumt att inte passa på att plocka fram kameran, speciellt när det gäller det vackert blåskimrande Denim Blue från Mavala, som El så snällt gav mig. Egentligen är "pearl"-lack inte alls en favorit, men för den här färgen funkar det verkligen! Och med mitt nya favoritöverlack blir det synbart glansigare – och mycket mer hållbart. Mavala-lack och jag går way back och jag har ingenting alls att anmärka på varken formula eller täckning.

Förresten, jag är väl medveten om mina risiga nagelband. Ska försöka råda bot på det nu, har nämligen införskaffat Scratch Nail Food efter tips från Mi. Tack vänner!

4 kommentarer:

  1. SÅ fint! Både på solbild och live :D

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt! Såg inte alls ut så på mig, måste vara något med hudtonerna... :)

    SvaraRadera
  3. Kerstin: verkligen, gillar det mycket!

    Maria: thanks buddy! trodde aldrig jag skulle köra blåskimrande naglar för ett år sen! :'D

    El: det var säkert MINST lika fint på dig! :D

    SvaraRadera