torsdag 8 december 2011

Nystädat i badrumsskåpet

I dag har jag julstädat och bland annat rensat hela badrumsskåpet. Så skönt att slänga grejer som blivit för gamla eller som jag aldrig använder! Jag har också samlat ihop en tung påse med ge bort-saker till vänner, och det som är helt oanvänt sparar jag som "stocking fillers" till mamma och syrran på juldagen.

Något ni ser i skåpet som ni vill veta mer om? Bara att hojta till! Själv är jag nyfiken på att prova Hydrating Antioxidant Mask från KEB som jag fick på bloggträffen, och självklart mina fina Beetlejuice-lack.

7 kommentarer:

  1. Men gud vad smart med ett glas för alla tuber, den idén snor jag.

    SvaraRadera
  2. Mkt fint och ordningsamt! Alltid kul att kika in i andras skåp =)

    SvaraRadera
  3. Des och Kerstin; jag kan lova att det är lika roligt, om inte roligare!, att titta in i Karins badrumsskåp live :D Hon har det så fint!

    SvaraRadera
  4. PS: jag är nyfiken på rengöringen från Paula!

    SvaraRadera
  5. Des: be my guest! :D faktiskt rätt bra, så står dom upp och är lättare att få ut innehållet ur!

    Kerstin: tackar! du skulle sett hur det såg ut innan städningen! ;)

    Maria: hihi, thaaanks! :*
    en recco på paula, sure!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Sitter just nu i skrivande stund med ett tjockt lager KEB Antioxidantmask pa facet. Den sticker rejalt i borjan o huden blir lite rod o varm. Efter en stund stelnar den till o blir kylande. Efter att jag har skolj bort masken och lugnat huden med Skin Recovery Cream fran Avene kanns ansiktet askungelent o frascht. jag gillar den masken!

    Mvh Lisa

    SvaraRadera
  7. Lisa: har också testat den en gång nu! upplever varken en hettande eller kylande effekt (tog ett tunt lager), men gillar också hur lent och fräscht fejan känns efteråt!

    SvaraRadera