fredag 23 december 2011

Önskelista 2011 – Ka

Dan-före-dopparedan och visst önskar jag mig några julklappar, jag också! Som vanligt är det svårt att lista vad jag skulle vilja ha när det väl gäller, men nu har jag funderat ett bra tag, och tror att jag hittat några bra tips jag verkligen skulle bli glad över att få!

Allra först vill jag ha ett par nya sneakers, men jag tänker inte slita ut dem i joggingspåret utan använda dem till vardags – för de är ju så snygga! Nike Free XT Motion Fit+ i rosa och svart kanske? Något mer bloggrelaterat, och som jag inte kunnat släppa, är galet glittriga lack. För att verkligen sätta pricket över i:et önskar jag mig multifärgade OPI Rainbow Collection – eller kanske något av de tre ur kollektionen Let’s Get This Party Started från Deborah Lippmann. Vad som helst som glittrar, ju större glitterpartiklar ju bättre!

En lite mer sansad önskning är torrschampot Dryclean Volumizing & Refreshing från Lernberger Stafsing, som tydligen inte blir vitt i håret och som också ger bra med volym. Till sist skulle det sitta fint med en tvålkopp, varför inte en iögonfallande variant från Cult Design i färgen Citron.

5 kommentarer:

  1. Grymt med sköna dojs ju! Jag använder mina blåsvarta jämt, och struntar i att jag ser ut som 6 år. :'D

    SvaraRadera
  2. Du kan få låna mitt Mad As A Hatter till nyår om du vill! :'D

    SvaraRadera
  3. Kerstin: eller hur! :D

    Des: me too! tyvärr verkar de reas ut nu och inte en enda stadium-butik hade min storlek... så typiskt!

    El: loves sköna dojs! dina blåsvarta är skitfina ju!

    Maria: jag tänkte köra China Glaze Midtown Magic, men kanske toppa med MAAH?!

    SvaraRadera