fredag 16 december 2011

Önskelista 2011 – Mi

På samma sätt som för ett år sedan, kommer här en liten nätt önskelista inför stundande julhelg. Denna jul har vi dragit ner på julklappar i familjen, men det betyder ju inte att man kan önska sig fina grejer av sig själv – eller tomten.

Allra mest glad hade jag blivit av det sanslöst fina armbandet Bone Bracelet i guld från David & Martin. Det skulle vara ett helt perfekt tillskott till de armband jag redan har på mig 24/7, och jag har kastat långa blickar efter det en längre tid. En annan accessoar, lite mer rimlig i pris kanske, är det häftiga iPhonefodralet från Ordning&Reda. Det rosa jag har för tillfället töjde sig när vi var i luftfuktiga Miami i somras, och känns därför som en olycka på väg att hända..

Lite mer skönhetsrelaterat är den vidunderligt underbara håroljan Oi Oil från Davines, som jag har fått testa en liten mängd av Ka. Mitt hår blir hundra gånger mer återfuktat än annars, och känns mjukt och följsamt. En egen flaska, tack! Sist men inte minst skulle jag gärna testa nya mascaran Faux Cils Shocking från YSL. Det är en uppdaterad version, som till skillnad från min gamla favorit har en skruvad borste.

Brukar ni köpa någon julklapp till er själva?

4 kommentarer:

  1. Fina grejer! Jag har redan råkat klicka hem något lite... Bl a med ursäkten att komma upp till fri-frakt-belopp för systers julklapp :)

    SvaraRadera
  2. Åh, grymt sugen på att terra den håroljan!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: haha!

    El: O&R-fodral - check! får ta och köpa oljan själv, tror jag.

    Karin: nize!

    SvaraRadera