söndag 11 december 2011

Vår hos Dior

Daisy Beautys get-together igår, var bland annat skickliga make-up artisten Åsa Östergren med och visade Christan Diors kommande vårkollektion (kommer v. 4 om jag minns rätt?).

Modellen fick en fräsch, vårig sminkning med en del pastell men ändå lite edge. Visst var paletterna härliga, och förpackningarna lika fina som alltid när Dior varit i farten. Men mest intresserad blev jag ändå av den nya mascaran och en primer med mycket lyster, som jag hemskt gärna vill lägga vantarna på. Ska rota reda på lite mer info om dem och återkomma, de förtjänar ett eget inlägg!

5 kommentarer:

  1. ser jättefint ut! och ser fram emot att få höra mer från eventet! :)

    SvaraRadera
  2. Paletterna ser heeeelt underbara ut!

    SvaraRadera
  3. Karin: mail på väg!

    Kerstin: visst är de grymma! :)

    SvaraRadera
  4. Ohh, paletten ser dock så himla ljuvlig ut. Önskar tomten var extra snäll i år!

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin!Jag var i Prag och kunde aldrig komma på träffen. Kändes verkligen som om jag missade något :/

    SvaraRadera