tisdag 15 december 2009

Da bomb!

Ni vet min resa? Gissa vart jag åkte? Jo, till Ka och Madrid så klart! Helgen har varit totally fab, och så klart har vi hängt på både MAC Pro, Kiehl’s, Sephora och andra roliga sminkdiskar – men det är ett eget inlägg i sig..

Benefit fick sig ett besök, men jag vet inte om jag var blind, eller så har nyheten Sugarbomb helt enkelt inte hunnit landa i Spanien. Temptalia har swatchat och recenserat, och i mina öron låter det här som Den Perfekta rouge- och highlighterprodukten. Jag älskar ju mitt Benefit Coralista, så den här släktingen ser helt bedårande ut. Det är möjligt att jag får be Ka agera personal shopper i vår, för det här är lockande..

9 kommentarer:

  1. Denna lilla underbara box ser helt gudomlig ut. VILL-HA!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag undrar om någon av er har beställt MAC-produkter från utlandet och kan tipsa om något bra ställe att beställa från. Jag har aldrig beställt från något annat land förut så jag känner mig lite osäker. Har dels hittat strawberry.net men de har inte den produkten jag vill ha. Har kollat på ebay men tycker det är svårt att veta om man köper en helt ny produkt från ett företag som de lovar eller om det är oseriösa personer bakom. Många frågor, men nu kanske har någon erfarenhet eller tips som kan hjälpa! God Jul till ElMika/Agnes

    SvaraRadera
  3. Emla: högt ha-begär på den! :)

    Agnes: det är riktigt svårt och osäkert att köpa MAC-produkter över nätet, faktiskt. MAC är det mest kopierade och förfalskade märket av alla, och det är oerhört svårt att veta om man blir lurad eller ej - speciellt på eBay.

    Det finns en säljare som jag "vet" (enligt många forum etc) säljer riktiga grejer och det är Mac Attack Central.
    Det är nog faktiskt det enda tipset jag kan ge dig, och att inte köpa någon annan stans.

    Om Mac Attack inte har det du vill ha kan du alltid maila oss (mail står på bloggen), så kanske vi kan hjälpa dig att köpa MAC i göteborg/stockholm/madrid och skicka till dig :)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. jag trooor inte den har kommit in än – dom kanske väntar tills efter jul och kör en "vårnyhet"? jag ska spana i januari!

    SvaraRadera
  5. Gah, hur har jag missat denna? Måste ha!

    SvaraRadera
  6. Jag har också missat denna! Den ser ju heeelt fantastiskt ut! *dreggel*

    SvaraRadera
  7. Tack för tipsen! Jag kom på att jag har en kompis i Göteborg som jag ska träffa i jul, hon skulle försöka köpa med sig "min" ögonskugga. Risken är att den inte finns kvar i Göteborg(den är tydligen limited) men då kanske erbjudandet om hjälp att skicka från Stockholm kvarstår.
    Har verkligen fått en hang up på den här skuggan, skam den som ger sig:)

    SvaraRadera
  8. Det är bara att fråga på, om du har tur kan vi titta efter den både i Stockholm och Madrid om den inte finns här i Göteborg :)

    Men nu blev jag nyfiken, vilken skugga är det? :D

    SvaraRadera
  9. Mineralize eye shadow duo i färgen Love connection. Det är en ljuslila/ljusbrun-skimmrande skugga som egentligen inte alls är min stil men jag blev sminkad med den av en av MAC-tjejerna i Göteborg och sen dess har jag inte kunnat släppa tanken på den. Var dock så förnuftig då att jag tyckte det räckte med ett penselset, ett skulpteringspuder och ett läppglans:P, men så här i efterhand ångrar jag att jag inte köpte den med.

    SvaraRadera