lördag 12 december 2009

Läppstift à la Mi

Inspirerad av Purity som visar upp sina tio läppstiftsfavoriter fotade jag min lilla samling. Jag är ingen läppstiftstjej utan håller mig mest till tint och läppglans. Det jag använder mest är mitt ljusrosa som mest bara ger lite liv till läpparna, och min mörkröda läppenna när jag vill ha vinröda läppar. Här är de stift som finns i mitt sminkskåp, och själv tycker jag att dom täcker in det mesta faktiskt:

MAC Creme Cup, Trucco Tangrine Dream, MAC Speak Louder, MAC Up the Amp, NARS Red Lizard.

2 kommentarer:

  1. Speak Louder ser himla fint ut, är det LE eller finns det i vanliga sortimentet?

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är permanenta sortimentet.. Det var inte med i någon speciell kollektion i alla fall, och jag ser inget om LE på hemsidan. Det är en sjukt fin hallonrosa färg! :D

    SvaraRadera