måndag 21 december 2009

Jul 2009: önskelista à la El

2009 kommer gå till El-historien som "året då jag endast hade en veckas semester". För att väga upp detta önskar jag mig en pedikyr, på trevligt ställe som Hagabadet i Göteborg eller Sturebadet i Stockholm. Eftersom jag är trött på att köra spinning i mina vanliga, klumpiga gympaskor, hoppas jag att det ligger ett par inslagna spinningskor under granen på julafton. Min frisör rekommenderade nyligen Nexxus Y Serum schampo & balsam vilka jag passar på att skriva upp på önskelistan. Om håret får en klapp vill händerna också ha, gärna Shea Butter handkräm från L’Occitane. Min yttorra hy, som verkligen inte mår toppen av det kyliga vädret, vill gärna gotta till det med Decléor Hydra Floral Anti Pollution Moisturising Mask. Om tomten hellre vill ge ett mjukt paket, skulle jag bli hemskt glad över Tröjan Lauren från Acne.

Med bara ett par dagar kvar till jul hoppas jag att tomten hinner läsa listan. Vad önskar ni er förresten?

2 kommentarer:

  1. Hydra Floral-masken is the shit! Sover med den 2 nätter i veckan och vaknar len och mjuk om kinden som en baby!

    Själv önskar jag mig en spa-dag med massage och ansiktsbehandling! Aaah...

    Kram och god jul

    SvaraRadera
  2. Kabuki: Är det sanning? Wow, nu vill jag ha den ÄNNU mer!!! Jag har testat den ett par gånger, men bara haft tillgång till pytte-tester och känt "wow" men inte varit helt helt säker, eh, om du fattar?

    Spa-dag is the shit alltså, jaa en ansiktsbehandling hade inte suttit fel. Hoppas tomten hör din önskan!

    Kram kram och god jul! :)

    SvaraRadera